RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)
Dostupnosť
Vložte produkt do pamäte a keď príde na sklad budete informovaný e-mailom.
Cena len:
7,99 €
Dostupnosť:
na sklade
Poštovné ZADARMO! Pri nákupe nad 49,00 € (viac info)
Zaradené: 03.04.2006
Poštovné ZADARMO! Pri nákupe nad 49,00 € (viac info)
Ak vo Vašej objednávke sú len TITULY, ktoré MÁME SKLADOM a výška objednávky presiahne hodnotu 49,00 €,
potom je POŠTOVNÉ ZADARMO !!! /ale len pri doručení POŠTOU v rámci Slovenska./

Kategórie:
Rap - Hip Hop,
Domáce
EAN kód: 5099923421424
Hodnotenie:
Hodnotené: 212×
Napíšte svoju recenziu produktu.
Máte otázku k tomuto produktu? Diskutujte tu.
Special edition 2008
Doplnené vydanie debutového albumu mediálne najznámejšieho člena kultovej slovenskej skupiny Kontrafakt.
SKLADBY:
— — — — — — — — — — — — — — —
1.Cigánsky sen
2.Temeraf
3.Jediné čo mám
4.Šecko dobré
5.Moja štvrť /rmx/
6.Potrebujem tvoju nenávisť
7.Pravdivý Príbeh
8.Späť ku dňom
9.Prečo
10.Ivan T. z Prešova
11.Kures funk
12.Rázny básnik
13.Neni únik
14.Skit / Soi de
15.Hráč
16.Mama
17.Skit / Miro stylo
18.Bengoro
19.Ani jeden sku*vy ma nezastaví
Bonus track
20.Žena potrebuje cit
Doplnené vydanie debutového albumu mediálne najznámejšieho člena kultovej slovenskej skupiny Kontrafakt.
SKLADBY:
— — — — — — — — — — — — — — —
1.Cigánsky sen
2.Temeraf
3.Jediné čo mám
4.Šecko dobré
5.Moja štvrť /rmx/
6.Potrebujem tvoju nenávisť
7.Pravdivý Príbeh
8.Späť ku dňom
9.Prečo
10.Ivan T. z Prešova
11.Kures funk
12.Rázny básnik
13.Neni únik
14.Skit / Soi de
15.Hráč
16.Mama
17.Skit / Miro stylo
18.Bengoro
19.Ani jeden sku*vy ma nezastaví
Bonus track
20.Žena potrebuje cit
Recenzie
RYTMUS - BENGORO Special edition 2008
napísal(a)
Fjodor,
16.2.2011

Posledný Rytmusov album, ktorý bol hip-hopový a ktorý sa dá porovnávať so starým Kontrafaktom.
Posledný Rytmusov album, ktorý bol hip-hopový a ktorý sa dá porovnávať so starým Kontrafaktom.
RYTMUS - BENGORO Special edition 2008
napísal(a)
dolo,
29.9.2009

Sa ludia trochu uvedomte, Ved to nerobi pre vsetkych . .Kazdy clovek je iny a paci sa mu nieco ine , niekomu sa to paci velmi niekomu nie . .tak ale naco nato nadavate ked tomu nerozumiete ? Niekto miluje country.. mne vadi a nepocuvam ho ale teraz nejdem odsudzovat ludi ktory ho pocuvaju. Alebo teraz chodte po ulici a nadavajte ludom za to ze co maju oblecene !!!! Niekto ma sako, niekto vytahane teplaky dalsi je emo .. potom dalsi dotrhany rocker . .no tak teraz mu vynadajte ze VAM sa to nepaci !! Sa troska zamyslite ze nieste len vy na svete ale je tu x stylov a x typov ludi . ..Ak sa vam to nepaci nechajte si to preseba a nepiste sem nezmysli. .ked sa nudite chodte ROBIT !!!! nehovorim ze je taky styl super .. ale obcas ako dobre odreagovanie to padne vhod .. :D
Sa ludia trochu uvedomte, Ved to nerobi pre vsetkych . .Kazdy clovek je iny a paci sa mu nieco ine , niekomu sa to paci velmi niekomu nie . .tak ale naco nato nadavate ked tomu nerozumiete ? Niekto miluje country.. mne vadi a nepocuvam ho ale teraz nejdem odsudzovat ludi ktory ho pocuvaju. Alebo teraz chodte po ulici a nadavajte ludom za to ze co maju oblecene !!!! Niekto ma sako, niekto vytahane teplaky dalsi je emo .. potom dalsi dotrhany rocker . .no tak teraz mu vynadajte ze VAM sa to nepaci !! Sa troska zamyslite ze nieste len vy na svete ale je tu x stylov a x typov ludi . ..Ak sa vam to nepaci nechajte si to preseba a nepiste sem nezmysli. .ked sa nudite chodte ROBIT !!!! nehovorim ze je taky styl super .. ale obcas ako dobre odreagovanie to padne vhod .. :D
vred slovenskej hudby
napísal(a) Anonym 29.7.2008

Nové doplnené vydanie debutového albumu mediálne najznámejšieho člena kultovej slovenskej skupiny Kontrafakt.
k tomuto fakt netreba komentár...
Nové doplnené vydanie debutového albumu mediálne najznámejšieho člena kultovej slovenskej skupiny Kontrafakt.
k tomuto fakt netreba komentár...
napísal(a)
dominik,
26.2.2008

dobry podvecer prajem
je naozaj mimoriadne zaujimave kolko ludi dokaze kritizovat cloveka za to ze je z piestan a ze je cigan. Akoze ked niekto nie je cigan je lepsi clovek? Zabednena komunisticka generacia nepochopi zmysel stylu ako je hip hop aj ked ja zrovna nie som tiez jeho fanusikom. Bavi ma vsak sledovat preco niekto nadava na niekoho len preto ze nadava. Ved predsa ked nechcem nebudem pocuvat a tym to konci. Vsetci priblbli chudacikovia schovavajuc sa pod nejake falosne meno ste naozaj silini v tej anonymite internetu. Chlapci s kontrafaktu su uspesni a to ze sa o nich diskutuje znamena ze su popularni. Problem trosku vidim len v tom ze mladi ludia nie celkom rozumeju ,resp. vobec nerozumeju tomu co tito chalani svojimi nadavkami chcu povedat. Je to rovnaki styl ako napriklad punk. Kto to riesi? Hlasky typu Rytmus je neinteligentny spinavy cigan a podobne idu zo zakomplexovanych uboziakov ktori sa zial bohu povazuju za mudrych. Ved on sa na Vas len dobre zasmeje ak vobec taketo uprimne nazory cita. Zobudte sa ludia. Ved kontrafaktu ste kompletne ukradnuti. Cas su peniaze. A peniaze zarabaju mudri a sikovni ludia. Dobru noc
dobry podvecer prajem
je naozaj mimoriadne zaujimave kolko ludi dokaze kritizovat cloveka za to ze je z piestan a ze je cigan. Akoze ked niekto nie je cigan je lepsi clovek? Zabednena komunisticka generacia nepochopi zmysel stylu ako je hip hop aj ked ja zrovna nie som tiez jeho fanusikom. Bavi ma vsak sledovat preco niekto nadava na niekoho len preto ze nadava. Ved predsa ked nechcem nebudem pocuvat a tym to konci. Vsetci priblbli chudacikovia schovavajuc sa pod nejake falosne meno ste naozaj silini v tej anonymite internetu. Chlapci s kontrafaktu su uspesni a to ze sa o nich diskutuje znamena ze su popularni. Problem trosku vidim len v tom ze mladi ludia nie celkom rozumeju ,resp. vobec nerozumeju tomu co tito chalani svojimi nadavkami chcu povedat. Je to rovnaki styl ako napriklad punk. Kto to riesi? Hlasky typu Rytmus je neinteligentny spinavy cigan a podobne idu zo zakomplexovanych uboziakov ktori sa zial bohu povazuju za mudrych. Ved on sa na Vas len dobre zasmeje ak vobec taketo uprimne nazory cita. Zobudte sa ludia. Ved kontrafaktu ste kompletne ukradnuti. Cas su peniaze. A peniaze zarabaju mudri a sikovni ludia. Dobru noc
pieštansky cigan sa hra na rapera
napísal(a)
fuckhiphop,
17.10.2007

texty su len o kurvach chlaste party a o tom aky je strasne super...??? toto niekto pocuva?? sak to nie je hudba ale len bezduche otvaranie smradlavej ciganskej papule. sak sa uvedomte vy serblaci, si date na seba vsetko o tri cisla vacsie serbel na krivo a si myslite ze ste bohovia?? sak to je muzika pre 11 rocne deti!!! sorry to ani neni muzika!! sak vy nemate vlastny nazor, pocuvate tieto sracky kvoli tomu ze to pocuvaju vasi posahany kamarati. a ten bengoro ci jak sa vola sa na vas len smeje ze jaky ste jebli a kupujete jeho cd-cka. chudaci lutujem vas....
texty su len o kurvach chlaste party a o tom aky je strasne super...??? toto niekto pocuva?? sak to nie je hudba ale len bezduche otvaranie smradlavej ciganskej papule. sak sa uvedomte vy serblaci, si date na seba vsetko o tri cisla vacsie serbel na krivo a si myslite ze ste bohovia?? sak to je muzika pre 11 rocne deti!!! sorry to ani neni muzika!! sak vy nemate vlastny nazor, pocuvate tieto sracky kvoli tomu ze to pocuvaju vasi posahany kamarati. a ten bengoro ci jak sa vola sa na vas len smeje ze jaky ste jebli a kupujete jeho cd-cka. chudaci lutujem vas....
gypsy rap
napísal(a) Lackesse,
8.10.2007

Uz som si zacinal mysliet, ze aj na tomto fore najdem iba zdegenerovanych slabomyselnych (ludi) Na kazdom fore su len prispevky o tom ako je to dobre.....Akoze Co?? Akoze to sme sa uz nacisto pomiatli? Ako moze byt toto dobry album?? Ako to ze vas bavi pocuvat o tom: piche matere a ine vyplody z jeho dekadencne zameraneho mozocka. Ved to je des. Podklady kradne tak ze si ich kupi, je to uplne jednoduche a o textoch sa vyjadrovat nebudem lebo taketo rozmyslanie moze mat fakt len cigan z osady. Najhorsia vec aka mohla vyjst z lisovne. Je mi na tomto svete dost zle ked vidim ludi ako hovoria, ze to je super. Je mi z vas zle, Tecka!
Uz som si zacinal mysliet, ze aj na tomto fore najdem iba zdegenerovanych slabomyselnych (ludi) Na kazdom fore su len prispevky o tom ako je to dobre.....Akoze Co?? Akoze to sme sa uz nacisto pomiatli? Ako moze byt toto dobry album?? Ako to ze vas bavi pocuvat o tom: piche matere a ine vyplody z jeho dekadencne zameraneho mozocka. Ved to je des. Podklady kradne tak ze si ich kupi, je to uplne jednoduche a o textoch sa vyjadrovat nebudem lebo taketo rozmyslanie moze mat fakt len cigan z osady. Najhorsia vec aka mohla vyjst z lisovne. Je mi na tomto svete dost zle ked vidim ludi ako hovoria, ze to je super. Je mi z vas zle, Tecka!
napísal(a) Anonym 27.9.2007

nech sa sem nejebu tí ktorý nevedia co je hip-hop a nepisu sem trapoviny. zvlastne je ze ziadny hip-hoper nepovie rockerovi ze je kokot na ziadnom fóre ale stale jebu ostatny na hip-hop. a rytmus je najlepsi sk hiphoper. rockeri nestarajte sa do hip-hopu a my sa nebudme starat do vás.
nech sa sem nejebu tí ktorý nevedia co je hip-hop a nepisu sem trapoviny. zvlastne je ze ziadny hip-hoper nepovie rockerovi ze je kokot na ziadnom fóre ale stale jebu ostatny na hip-hop. a rytmus je najlepsi sk hiphoper. rockeri nestarajte sa do hip-hopu a my sa nebudme starat do vás.
|
Fjodor
16.2.2011 |
RYTMUS - BENGORO Special edition 2008Posledný Rytmusov album, ktorý bol hip-hopový a ktorý sa dá porovnávať so starým Kontrafaktom. |
|
|
dolo
29.9.2009 |
RYTMUS - BENGORO Special edition 2008Sa ludia trochu uvedomte, Ved to nerobi pre vsetkych . .Kazdy clovek je iny a paci sa mu nieco ine , niekomu sa to paci velmi niekomu nie . .tak ale naco nato nadavate ked tomu nerozumiete ? Niekto miluje country.. mne vadi a nepocuvam ho ale teraz nejdem odsudzovat ludi ktory ho pocuvaju. Alebo teraz chodte po ulici a nadavajte ludom za to ze co maju oblecene !!!! Niekto ma sako, niekto vytahane teplaky dalsi je emo .. potom dalsi dotrhany rocker . .no tak teraz mu vynadajte ze VAM sa to nepaci !! Sa troska zamyslite ze nieste len vy na svete ale je tu x stylov a x typov ludi . ..Ak sa vam to nepaci nechajte si to preseba a nepiste sem nezmysli. .ked sa nudite chodte ROBIT !!!! nehovorim ze je taky styl super .. ale obcas ako dobre odreagovanie to padne vhod .. :D |
|
|
Anonym
29.7.2008 |
vred slovenskej hudbyNové doplnené vydanie debutového albumu mediálne najznámejšieho člena kultovej slovenskej skupiny Kontrafakt.k tomuto fakt netreba komentár... |
|
|
dominik
26.2.2008 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)dobry podvecer prajemje naozaj mimoriadne zaujimave kolko ludi dokaze kritizovat cloveka za to ze je z piestan a ze je cigan. Akoze ked niekto nie je cigan je lepsi clovek? Zabednena komunisticka generacia nepochopi zmysel stylu ako je hip hop aj ked ja zrovna nie som tiez jeho fanusikom. Bavi ma vsak sledovat preco niekto nadava na niekoho len preto ze nadava. Ved predsa ked nechcem nebudem pocuvat a tym to konci. Vsetci priblbli chudacikovia schovavajuc sa pod nejake falosne meno ste naozaj silini v tej anonymite internetu. Chlapci s kontrafaktu su uspesni a to ze sa o nich diskutuje znamena ze su popularni. Problem trosku vidim len v tom ze mladi ludia nie celkom rozumeju ,resp. vobec nerozumeju tomu co tito chalani svojimi nadavkami chcu povedat. Je to rovnaki styl ako napriklad punk. Kto to riesi? Hlasky typu Rytmus je neinteligentny spinavy cigan a podobne idu zo zakomplexovanych uboziakov ktori sa zial bohu povazuju za mudrych. Ved on sa na Vas len dobre zasmeje ak vobec taketo uprimne nazory cita. Zobudte sa ludia. Ved kontrafaktu ste kompletne ukradnuti. Cas su peniaze. A peniaze zarabaju mudri a sikovni ludia. Dobru noc |
|
|
fuckhiphop
17.10.2007 |
pieštansky cigan sa hra na raperatexty su len o kurvach chlaste party a o tom aky je strasne super...??? toto niekto pocuva?? sak to nie je hudba ale len bezduche otvaranie smradlavej ciganskej papule. sak sa uvedomte vy serblaci, si date na seba vsetko o tri cisla vacsie serbel na krivo a si myslite ze ste bohovia?? sak to je muzika pre 11 rocne deti!!! sorry to ani neni muzika!! sak vy nemate vlastny nazor, pocuvate tieto sracky kvoli tomu ze to pocuvaju vasi posahany kamarati. a ten bengoro ci jak sa vola sa na vas len smeje ze jaky ste jebli a kupujete jeho cd-cka. chudaci lutujem vas.... |
|
|
Lackesse
8.10.2007 |
gypsy rapUz som si zacinal mysliet, ze aj na tomto fore najdem iba zdegenerovanych slabomyselnych (ludi) Na kazdom fore su len prispevky o tom ako je to dobre.....Akoze Co?? Akoze to sme sa uz nacisto pomiatli? Ako moze byt toto dobry album?? Ako to ze vas bavi pocuvat o tom: piche matere a ine vyplody z jeho dekadencne zameraneho mozocka. Ved to je des. Podklady kradne tak ze si ich kupi, je to uplne jednoduche a o textoch sa vyjadrovat nebudem lebo taketo rozmyslanie moze mat fakt len cigan z osady. Najhorsia vec aka mohla vyjst z lisovne. Je mi na tomto svete dost zle ked vidim ludi ako hovoria, ze to je super. Je mi z vas zle, Tecka! |
|
|
Anonym
27.9.2007 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)nech sa sem nejebu tí ktorý nevedia co je hip-hop a nepisu sem trapoviny. zvlastne je ze ziadny hip-hoper nepovie rockerovi ze je kokot na ziadnom fóre ale stale jebu ostatny na hip-hop. a rytmus je najlepsi sk hiphoper. rockeri nestarajte sa do hip-hopu a my sa nebudme starat do vás. |
|
|
Misa
20.9.2007 |
hfdje to fuj! |
|
|
jbh
12.9.2007 |
picarytmus je dobry battle mc |
|
|
8.9.2007 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)ako album je fajn...ale nedam mu 5 diskov...nepaci sa mi stale ako len nadava, su ludia co prezili ovela horsi zivot ako on a aj ked niesu slavny ako on dosiahli vela a nemuseli pri tom nadavat...je mi jedno ci je cigan ci nie ale nadavat nemusi...aj bez nadavok by dosiahol vrchol lebo je dobry a vie co robi |
|
|
pesku
17.8.2007 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)prečo to nie je v rubrike cigánske? |
|
|
lino
30.6.2007 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)rytmus je super |
|
|
ja
30.1.2007 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)hip hop neni zivotny styl ale ko*otizmus hopkaju mozno opice po stromoch a pri tom vydavaju krajsie zvuky ako toto postihnute stvorenie s ciganskymi korenmi, a toto ma byt vrchol? ja si uz neviem predstavit nic nizsie ako tieto sracky. je to obycajny chudak ktory si o sebe neviemco mysli. a na stranku sa pozret nepojdem... dnes som sa uz nad jeho ksixtom skoro raz poblil a to som ho ani nemusel pocut supaka mozno by mu pomohol duet s branom mojsejom aj to je oproti nemu pan hudobnik! |
|
|
Sipos
28.1.2007 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)Nieco vam tu vyjasnim HIP hOP je lifestyle a rap je ta hudba.. a rap robia ZEVRAJ ty co newedia spievat... to je ale riadne debilna myslienka... rap je o tom ze ma nieco dat... ale ten slovensky je trapny..songy o nicom... |
|
|
Anonym
27.1.2007 |
pravdaPocuj najprv k niektorym vyjadreniam..hip hop.. nie je hudba..to napisal nejaky T.pack co sa ani nepodpisal..nie je to hudba to ma pravdu ale je to lifestyle a hudba je rap...a dalsi ze to robia ti co newedia spievat...v podstate ano..ale co to ma s tym spolocne..hovori tu niekto ze rapery su spevaci..mam pocit ze nie...k albumu je tam zopar dobrych textov..ale niektore fu fakt nezmyselne....ale bohuzial je to tu najlepsie co tu je..inac pocul som aj horsie veci.. |
|
|
Bengoro
26.1.2007 |
To naj s Hip-HopuJe to vynikajuci album.Aj ked KF-E.R.A. bol asi lepsi.Ale dobry je aj tento.Ludia nechapu aka bola tazka cesta až na vrchol.Pozrite sa na www.kontrafakt.sk a tam zbadate. |
|
|
ja
6.1.2007 |
vacsia jebnutost ako pokemonitak takáto sračka sa len tak nepocuje (a ani nevidí)byt jeho rodič tak mu to ulahčim po narodení(v tlakovom hrnci) aby ten pičus nemusel obtažovať svojim bučaním zvyšok normálnych ľudí (tým nemyslím vás vy hluchí no skratka rovnako inteligenčne vyspelí ako ten vaš bučiaci šimpanz )ps mohli by ste pridať aj dake mínusove disky tento hnoj by si ich fakt zasluzil |
|
|
ja
6.1.2007 |
vacsia jebnutost ako pokemonitak takáto sračka sa len tak nepocuje (a ani nevidí)byt jeho rodič tak mu to ulahčim po narodení(v tlakovom hrnci) aby ten pičus nemusel obtažovať svojim bučaním zvyšok normálnych ľudí (tým nemyslím vás vy hluchí no skratka rovnako inteligenčne vyspelí ako ten vaš bučiaci šimpanz )ps mohli by ste pridať aj dake mínusove disky tento hnoj by si ich fakt zasluzil |
|
|
Anonym
4.1.2007 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)Rytmusove "meno" je paradox...to ako keby bol hitler milovnik zidov |
|
|
Anonym
4.1.2007 |
Nerobte zle rytmusovichudacik rytmus..nerobte mu zle wed on nemoze za to ze je skaredy cigan a newie spiewat...ako sa snazi ked buci do toho mikrofonu ako nadrzany byk...tak sa mu nesmejte...co ak ma nejaku hormonalnu poruchu |
|
|
Nikolka
2.1.2007 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)Ich pesničky sa mi veľmi pacia |
|
|
MM
28.12.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)Tak toto sa neda ani hodnotit väčší bordel som u nás nepočul. Totalny čurák aj s kapelou, to moze jedine spievat našim blondakom z východu (džamorom), Keket. |
|
|
Danielka
25.12.2006 |
goodje to najlepsi album za poslednych 16 rokov keby nebolo Ega a Rytmusa tak na slovensku by nebol zadny hip-hop ani rap oni su vazne super milujem ich moj kontakt je 0915464619 tak sa z PN volado ozvite a PN ziju vdaka KF dakujem pa |
|
|
Danielka z Piestan
25.12.2006 |
fakt good...good komentar |
|
|
gangsta
24.12.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)je to vynikajúci album milujem kf ale era je lepsí album |
|
|
Anonym
6.12.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)Tak akoze fakt na vacsionu recenzii nemam slov... A hlavne fakt nenavidim ked nejaky raper alebo rapersky fanusik kecat o tom ze mi zavidime... Ci neake podobne pi*oviny... Tym len stale pekne krasne dokazuju svoju zakomplexovanost a snazia sa sami seba presvedcit ze len oni maju pravdu nikto iny len oni su ty najlepsi nikto iny... Zase nehovorim ze su taki vsetci raperi, urcite je kopec takych ktorych texty maju naozaj zmysel a nie su zakomplexovany trapny ko*oti... Podobne o fanusikoch... Urcite ale kazdy kto ma co i len trocha rozumu a paci sa mu hip hop tu nezacne kecat o tom ako vsetci zavidia a o tom aki homosi su vsetci ostatni... Asi tolko k hip hopu... |
|
|
Matej
2.12.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)Ludia Heavy Metal forever. |
|
|
mto
8.11.2006 |
Vite seci...ja osbne si myslim ze je to clovek keri vi o com pise a preto ho pocuvam!!! Ked sa niekto do toho nerozumie tak nex to tu nerozobera a napise hovadiny co s hopom nemaju nic spolocne, ani ja nic nemam proti metalu, rocku a takimy pod. vecami, nepocuvam to ale ani to nikomu neberem!!! Nech si hovori kto ce co chce HIP HOP is good... |
|
|
pindo-pindik
16.10.2006 |
humus a sracky!Či už títo degeši alebo celý Kontrafakt sú hanbou celej hudby. Sprostí primitívni idioti. Rap a všetky podobné štýly robia len tí, čo nevedia spievať. Nevychovaní hulváti. Nech žije ROCK!!! |
|
|
kolega
7.10.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)na čo to kupovat ked to možem stiahnut |
|
|
Kuko
1.10.2006 |
No comentSHIT,FUCK... |
|
|
czb
29.9.2006 |
nemam co povedať..................... |
|
|
Evildead
28.9.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)Je to ten najvacsi odpad,aky vobec a slovensku vznikol!! |
|
|
Anonym
12.9.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)V podstate mi je to jedno lebo hip hop aj tak nepocuvam... Ale jedna vec je jasna ze hip hop neni hudba... Druha vec je ale tiez jasna ze zase hip hop moze fakt byt dobry na tancovanie... Ale na pocuvanie... Neexistuje... |
|
|
kf
28.8.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)skoda ze sa da dat len 5cd |
|
|
rahowa
28.8.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)do p... s ciganskym buzerantom. nemam k tomu co dodat. |
|
|
mix
16.8.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)je hlavne inspirovany prachmi ty saso... |
|
|
k.
6.8.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)Myslím, že je to super album. Počúvajte texty, odosobnite sa od nadávok a zistíte, že majú zmysel. Rhytmus nie je vygumovaný, vie čo robí a čo píše |
|
|
ivaneska
4.8.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)ja si myslím,že je to fakt dobrý album,aj predchádzajúci bol super!a tým čo to nepočúvajú odkazujem nech sa do toho nestarajú,je to každého vec čo počúva!!rytmus je super,ale najlepší je EGO!!!ZBOŽŇUJEM HO!!!!!!A vy ostatní chodte do matere ak sa vám to nelúbi!!!album je po p...!!!! |
|
|
HYRO
1.8.2006 |
s/hit"Raper je černoch oblečený ako kretén, ktorého počúva kretén oblečený ako černoch!" |
|
|
Anonym
26.7.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)Pocuvajte, vy zmrdi....zacinate ma niektori s tymi nazormi pekne nasierat...Rytmus je clovek vo velkej miere inspirovany hip-hopom spoza mora, ktoreho neodoberatelnou sucastou su aj nadavky, nasilie a nie velmi jemne komentovanie reality a situacie vobec. tak ku*va aky primitiv? ked sa do tejto problematiky nerozumiete tak sa do toho neserte..boha! |
|
|
Baby
26.7.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)Rytmusa ani ja nejak nemusím, ale a už vôbec si nemyslím, že je ten najlepší raper, akého mohlo Slovensko vôbec zažiť, ale jeho hudba sa dá počúvať... Je to dobrý album, ale určite nie to najlepšie, čo tu bolo... |
|
|
Anonym
20.7.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)jasne kamo uzi si tie sracky pokial sa da. O rok uz ani ten najspinavsi pes po Rytmusovi nestekne....chapes ma bracho more....a hraj sa na mafiana pokial si este nedospel. A sa zobud ked toto nazyvas hudbou-ty si hudbu a spev este v zivote asi ani nepocul...takze pre deti a jedneho 27 rocneho " starca " hudba je o melodii a o speve....a nie o nadavkach a frajerskych gestach...chapes bracho |
|
|
julio
19.7.2006 |
BengoroO akych deckach tu tocite??? Ja mam 27. Bengoro je najlepsi album aky bol kedy u nas vydany. Textovo aj hudobne. Pozrite sa na predajnost vy zebraci. Je nas vecsina. Vyskakujete tu, lebo tie texty su presne o vas, o zakomplexovanych chudakoch, ktory tu vypisuju sracky namiesto toho aby ste sa pozreli okolo seba. Je to tu vy smileisti, nonameisi. Teraz cumte more. Ziadne deti kamo, iba ludia pre ktorych je tato muzika robena. Vdaka Rytmus za tento album. |
|
|
MusicDevil
13.7.2006 |
ODPAD0-diskovTak toto CD nie je vhodné ani na zavesenie na spetné zrkadlo do nejakej starej V3Sky. Mám taky pocit že dnes si už môže vydať CD ktokoľvek kto ma PC a zopár korun naviac - netreba ani vediet spievať a ani robiť hudbu - stačí pustiť nejaký podmaz z PC a začať nadávať a máte hotove CD, ktoré detí žerú. |
|
|
10.7.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)Bitte, schicken Sie mir die text von Bengoro - Ani jeden skurvy ma nezastaví, weil es ist WIRKLICH ECHT VELMI DOBRE! Ich habe die CD-s, aber ich möchte gerne mitsingen!Dakujem! Prepácte, aber ich spreche leider nicht slowakisch, aber ich lerne es gerade! :)) velmi pekne dakujem! Judit |
|
|
Anonym
3.7.2006 |
buzerantttttha ha ha co je to tam za buzerantskeho zmrda? Vyzera akoby mu prave pucili prišč zo zadku.....je to umelec s malym u.....ha ha ha. Joj deti ste ale je*nuttteeee ze co to pocuvate...dnesna mladez uz ani nevie co je to hudba...sad but true |
|
|
tedd
2.7.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)grc, ale nato pridete ked budete starsi a sami sa tomu budete smiat co ste pocuvali a nakoho ste sa hrali ... |
|
|
Trips
22.6.2006 |
Inteligent zdeenovazdeenova - ty si jasný expert (snáď si chalan, ak nie, tak pardon a doplň si ženský rod). Nadávaš druhým, že sa vyjadrujú na nete ako zbabelci?! Ako sa hovorí - podľa seba súdim teba. To skôr ty budeš ten, kto seká machra tak maximálne na nete. A nemal by si ani to, pretože tvoja gramatika je na smiech. Čo mávaš asi z diktátov? Jednotky to nebudú... A ako krásne presadzuješ svoj názor - samé nadávky a slovné napádanie. Vidno, že Rytmusove CD máš riadne napočúvané. Ale uvedom si jedno - on na teba v podstate serie. Kúpil si si jeho album? OK. Má z teba peniaze. To je všetko. Nie si jeden z jeho ľudí - už len preto, že najskôr ešte nemáš ani občiansky, čo je presne tá skupina, na ktorú on pomerne slušne na svojom albume nadáva. Či to si nepostrehol? Až príliš ťa strhla záplava vulgarizmov, primitivizmov a namachrovaných gest, ktoré sa úboho snažíš napodobňovať?To už nie je mladícka rebélia a puberta, ale blbosť. Iste, brať to s nadhľadom a ako zábavu (texty ako "chodte do piče materej" inak brať myslím ani nejde) a popri tom byť normálny - to je OK. Ale ty si očividne v presvedčený, že Rytmus je borec a má pravdu a "Temeraf" a pod. Ale ako som už spomenul - z tvojej gramatiky vidno, že okrem takýchto sprostostí sa ti v tej hlave veľa neudrží. A ty hovoríš, že sme nič v živote nedosiahli?! Primitív, ktorý nevie napísať ani len jednu vetu bez nejakej hrubky to určite dotiahne ďaleko. Najskôr budeš odnášať smeti, ktoré ja vyhodím. A len machruj a užívaj si - veď mladý si len raz. Ale keď budeš v 20. len pako bez vzdelania, čo počúval Rytmusa, po bujarej mladosti ťa čaká asi tak 40 rokov na hovno roboty. To sa oplatí, že? Takže - nula si ty a nulou už asi aj ostaneš. Tak len naďalej hraj sekáča, za pár rokov ti dojde, že som mal pravdu. A nauč sa poriadne aspoň svoj rodný jazyk, ty hrdina. |
|
|
zdenova
15.6.2006 |
najlepsiiRYTMUS JE TO NAJLEPSE CO TU BOLO JE A DUFAM ZE AJ BUDE!!! RYTMO DRZ SA LEBO BEZ TEBA BY SK HIPHOP BOL O HOVNE!!!!!!! dik...ze tvoj rap ma vzdy vi podrzat |
|
|
zdeenova
15.6.2006 |
OD SRDCAchodddte do pi*i seci co nadavate na rytmusa jeho hudbu... ste vi*ebane nuly kere na mno po nete nadavaju a inac su zalezene nekde v diere nikto o vas nevie!!!!!!!! NIC STE ZIVOTE NEDOSAHLI!!! TAK ZALESTE TAM OD KAL STE PRISLI..BANDA PRI*EBANCOV.... lepsi rap ako rytmov uz tu nebude........... |
|
|
majkymuz
13.6.2006 |
bdehea co porovnavate SK hip hop z USA? pomaly kazdy narod alebo statik je original a mozme byt radi ze si kazdy ide svojou cestou a robi rap ktori ho charakterizuje, USA je pecka , ale SK je tiez. |
|
|
Majkyman
13.6.2006 |
nic neviete a nechapete , nieze by ste nechceli,ale ked to nejde!!!!nikdo nezil rytmov zivot a nic o nom nevie aj ked sa kazdy tak tvari, to CD je jeho svet a robil to hlavne pre seba a ludi ktori o to stoja a jako sam vravil tak vam je*e mrtve matky, a sedlakov potrebuje tiez. podla mna je to zatial to najlepsie co na slovensku bolo a to som neni KFista. proste text aj hubda nema chybu + ludia z ulice, ne jak ty dvaja gangstazzz o zopar radkov vyssie. RYTMO supaa |
|
|
Anonym
12.6.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)Vždy keď ho niekde vidím na obrázku chytím záchvat smiechu, je to neuveriteľné ako sa chce drsne tváriť a pritom vypadá neuveriteľne trápne. Je to asi tak ako keď cigáni pozrú v televízii vinetoua a potom sa všetci tvária a hrajú sa na vinetoua. Jaj pardon však on je to cigáň, tak správa správa vlastne normálne - ako debil. |
|
|
SEKÁČ
9.6.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)Na obale vypadá ako zmrd, vlastne on aj zmrd je. Looser čo sa poštieval po nociach. Zmizni zo scény lacný pajác. |
|
|
Psycho
4.6.2006 |
Skurveny CiganNenavidim ciganov spievat nevedia a seru sa do spevu.. Spievaj radsej Ja more tvoja rodna piesen ty chudak... Ja byt Taslerom tak skapete zebraci nic viac a konec skoda slov. Na obale vyzeras ako keby si vrazil do mojej riti stlaceny ksicht... |
|
|
Psycho
4.6.2006 |
Sku*veny rytmussss FUUUUUUJJJJJJTak toto je najhorsie co som pocul za cely zivot. Nic ine len do pi.. koko.. buzerant mater co je to za spevaka ??? Obycajny zebrak ale uplny.. Je to hnusne odporne... Po*ebte sa vsetci z RYTMUSU... :-D |
|
|
iron
1.6.2006 |
rytný!!!!!!!!!nemam rad rxtmusa-je to cierny ogrgel!!!!!!!!!!!!!!!! tot vsjo!!!!!! |
|
|
Odpor
29.5.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)Mam 13 rokov a podla vas som urcite pri*ebane decko... ale to je jedno... Rytmus ma na pi*u charakter mate pravdu, ale co to ma spolocne z hudbou keru robi?? ha?? podla mna je to najlepsie co moze SK hip-hop scena ponuknut... 5 DISKOV... Rytmo len tak dalej! |
|
|
mikcelo
27.5.2006 |
mikcelo z piestancau rytmo si naj reper |
|
|
mikcelo
27.5.2006 |
mikcelosi super rytmo |
|
|
Peter
24.5.2006 |
DEGEŠ JE TONa tom obale vyzera ako keby nabural do stlpa verejneho osvetlenia. Je absolutna hamba, ze tu taky clovek ako "RYTMUS" vydava tie shity... Toto s kulturou nema nic spolocne. Silne reci, ale keby si na neho skaredo kukol, tak sa posere gangster. Nech si on zobere tu svoju platnu a pali s nou do p..e. |
|
|
ELAGO
22.5.2006 |
- Do toho deti! - reakciamas 100% pravdu, ten rytmus je akurat pre pubertiakov, ktori dufajme z toho vyrastu. ak nie, caka ich tazke vytriezvenie z reality. tie deticky su stastne a cele bez seba, ze uz konecne maju nejaky rap po slovensky, lebo pochybujem, ze takeho eminema napr. rozumeli - isto nevedie okrem fuck a pod. ani ceknut po anglicky. hip-hopu a rapu nerozumiem, ani nechcem. no budem sa do neho navazat, dokedy sa mi bude chciet, bez ohladu na vulgarne odozvy inteligentov. mozu mi tak jedine... a nech nedristaju, ze nieco ten degessky rytmus dokazal. ak budu plnohodnotnou sucastou hudobnej sceny, a to u vacsiny vekovej kategorie (co pochybujem) niekolko rokov, tak uznam (mozno) ich kvality. ale skor si myslim, ze uz nebudu zaujimavi alebo ich niekto zakaze. ja by som urobil aj viac, ako ten zakaz... ale o tom potom... |
|
|
Do toho deti!
21.5.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)JE TO GANGSERSKA HUDBA A NIE PRE ZDECHLINY CO TU IBA PI*UJU!...alebo LUDIA TI CO NEVEDIA NICO HIP-HOPE AKO SU BONE BREAKER ALEBO TOMAS NECH SA SEM NEJEBU NECH SI IDU POCUVAT TIE SVOJE LUDOVKY !!!RYTMUS JE PROSTE SUPER A NECHCU SI TO PRIZNAT ALE JE TO TAK !!! EGO RYTMUS ANES SU TRI SPINAVE MENA KERE NIKDO NEZASTAVY CHAPES?RESPEKT !!! To sú vyjadrenia od skutočných inteligentov! Som si istý, že taký Palisto.3 alebo GANGSTA sa do hip-hopu rozumejú. Doma majú kúpeného Eminema a 50 Centa, kapsáče z Kenvela v skrini a na hovno známky v žiackej knižke. Hip-hop počúvajú tak rok-dva, ale vedia o ňom pochopiteľne všetko. Sranda je, že všetci títo "hip-hoperi" hovoria, nech sem nepíše nikto, kto nerozumie hip-hopu. Ale páči sa mi ako tí istí ľudia vedia nadávať na Táslera, ktorý robí pop-rock. To je úplne iný hudobný štýl, ale pre týchto primitívov každý čo niečo povie na hocijaký rapový album je idiot, čo tomu nerozumie, zato oni (vrátane Rytmusa a jeho super songu "Ivan T. z Prešova") sa očividne rozumejú všetkým žánrom (a to o tom, že tu ide o Táslera a jeho charakter si nechajte - Rytmus má aký charakter? S textami ako "chodte do piče materej" asi nič moc...). Poprock je iný hudobný štýl, tak sa doň prestaňte navážať. Však vašimi heslami sú "mier" a "rešpekt", nie? A nie, nie som Táslerov fanúšik, ale už ma serú veci ako "toto je pre No Namistov a iné homosexuálne kapely". Do ich (myslím "rapperov") hudobného štýlu nesmie kafrať nikto, oni môžu do všetkého. Skrátka čistý primitivizmus. A citované vyjadrenia hore ukazujú úroveň intelektu dotyčných osôb, ktoré sa na viac nezmôžu. A nevedia, samozrejme, ani tú gramatiku. Ale viete čo? Pustite si Rytmusove CD ešte raz a potom choďte do školy, kde zahrajte drsných sekáčov pred babami, na známky serte a po ukončení ZŠ môžete začať makať alebo ďalej "študovať" na SOU (tých čo tam chodia a sú normálni sem nerátam). Som si istý, že s takýmito názormi sa na viac nezmôžete. Tak skončíte ako nuly, čo budú len sami nadávať na úspešnejších. Na VŠ vás totiž bez nejakých vedomostí nevezmú a bez nej môžete tak viete čo... Temeraf! |
|
|
romo
21.5.2006 |
humusno coment... |
|
|
chosee
21.5.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)Nechapem jak moze niekto pocuvat takeho bula vy*urveneho. Ved ani zdravu farbu nema... |
|
|
mana
19.5.2006 |
********skoda je len preskoda lebo tyto chlapci aj spievat vedia aj hudbu maju dobru aj skurweny komercny curaci to su a spievaju o tom o com ani teply prd nevedia. az to co rozprava v tom albume je z 20 percent pravda tak ja trtkavam rytmusovu staru mamu a to by som fakt nekcel... |
|
|
ELAGO
18.5.2006 |
:-/vsetky taketo sracky by som splachol a tych degesov z kontrafaktu by som dal makat do bane. rap, hiphop a podobne hovna, to je hanba, to ani nepatri k hudbe. to je len recitovanie, ziadna hudba. |
|
|
GANGSTA
17.5.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)JE TO GANGSERSKA HUDBA A NIE PRE ZDECHLINY CO TU IBA PI*UJU! |
|
|
GANGSTA
17.5.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)Jose chod si počuvať Taslera a No Name... |
|
|
JA
17.5.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)PERFEKTNE |
|
|
Cucu
16.5.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)uplne ze super cd, odviedol si genielnu robotu...si no.1 ... :))) |
|
|
Palisto.3
16.5.2006 |
RYTMO IS GOODLUDIA TI CO NEVEDIA NICO HIP-HOPE AKO SU BONE BREAKER ALEBO TOMAS NECH SA SEM NEJEBU NECH SI IDU POCUVAT TIE SVOJE LUDOVKY !!!RYTMUS JE PROSTE SUPER A NECHCU SI TO PRIZNAT ALE JE TO TAK !!! EGO RYTMUS ANES SU TRI SPINAVE MENA KERE NIKDO NEZASTAVY CHAPES?RESPEKT !!! |
|
|
shady99
16.5.2006 |
Rytmus-Bengorofakt dobre cd kere jebe vsetkych buzerantov |
|
|
lucka
16.5.2006 |
bengorosupaaa |
|
|
Bone Breaker
16.5.2006 |
Rytmus- BengoroJa sa vyjadrím iba k tej pesničke Ivan T. z Prešova, Keď tento trápny dežo stále nadáva na Táslera, tak byť v Táslerovej koži by som mu zložil pieseň " Čierna papula z Piešťan " a mám taký pocit, že ten trápny buzík Rytmus ( Fakt trápne meno ) by sa v nej spoznal. Ale Tásler nie je tak je*nutý a neopláca sračky totálnym nudám. |
|
|
GANGSTA
16.5.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)TO TU ESTE NEBOLO KOMUSA NEPACI NECH IDE DO PI*E. |
|
|
devil411
15.5.2006 |
pravda boliskvele cd, este nikto nedokazal to co rytmus tak mu nezavidte zebraci, vsetky sladke kapely nech idu do p..e!!! povedat pravdu je umenie, a rytmus ho ovlada. miiieeeer!!! a vsetkym rasistom odkazujem ze na tomto svete su len v......e krysy!!!!! |
|
|
Kazo6
15.5.2006 |
Pre SPIONTaký bullshit by som ani nikdy skladať nechcel... Podľa mňa je Rytmus hrozba pre túto spoločnosť... Keby sa všetky decká do 18 rokov správali tak, ako on prepytujem spieva, tak to tu bude vyzerať zle nedobre. Samé slobodné mamičky, ulicový biznis, čistá anarchia... Veď by sme tu boli ako v Rwande pred desiatimi rokmi... |
|
|
jose
15.5.2006 |
texty pod urovennaozaj rymy typu: ---[Porota mi zjedla ko*ot, Temeraf, a ja hreším jak ko*ot, yeah, Temeraf, ... tak chodte do pi*e, Temeraf, mám rád chlpaté pi*e, Temeraf,...] --- Su pod urovnou zakladnej skoly... moj bratranec co ma 6 rokov napise lepsi text. |
|
|
jose
15.5.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)ked to robia ostatni - su ko*oti, ked ja, starajte sa o seba! ja som pan ulice, mam velku smradlavu frcinu, najvacsiu najkrivsiu frcinu. som cigan a mam prachy. zeru ma 10rocne decka. som diego maradona v piscanoch...! |
|
|
majuskamaja
15.5.2006 |
zavistrytmus je nas boch on jeden nas reprezentuje je to oki co biele tvare zerie vas ze cigan nico dokazal vsak cigane stupaju nahor |
|
|
heno
15.5.2006 |
bengoroMna z vas je*ne :)) |
|
|
Lajči
15.5.2006 |
pre ENIUNINIU :Pneostava mi nic ine ako sa stotoznit s tvojim nazorom, na albume mi vadia presne tie iste veci ako tebe, vyjadrila si sa dobre, je vidno ze nebudes mat 16 slecna... |
|
|
radikal
14.5.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)vsetci ste kokoti iba ja som lietadlo.O tom to tu je |
|
|
csillus
14.5.2006 |
rytmusnaj cd v poslednom case... |
|
|
lucia
14.5.2006 |
?ked som si citala vsetky tie dobre veci ale aj tie zle na rytmusa tak len pozeram ze co stoho mate mne sa nahodou pacia pesnicky od neho ale ked su 3 on ked je sam tak to je fiasko.pozerate sa nato ocom spievaju ake nadavky su v piesnach ale ze spieva o tejto dobe to nikoho nezaujima ked sa zamyslite tak si uvedomite ze on vlastne vnima svet taky aky je a ty ktory to nechcu vidiet tak im chce len otvorit oci pretoze sa nasvet pozerame z ruzovimi okuliarmi a nechceme vidiet to co sa tu deje ale rytmus nam to ukazuje je super.sory za chyby ale slovina mi zrovna nejde :o) (hahaha) |
|
|
lolopolko for Len Citajte - Marve
13.5.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)presne tak chalan , presne si to vystihol |
|
|
majka
13.5.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)ludia ste trapny jak nikdo..........ako raz tytmus povedal:VEčINA DECEK AKOžE RAPPERI!!!!!!!!! |
|
|
enianinia
13.5.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)Album som si vypocula a vidi sa mi...myslim si,ze Kures Funk bude jedna z hitoviek tohto leta.Skvelá hudba, no má to aj nejaké tie nedostatky, ktoré sa mi nevidia.fakt niektoré texty sú pravdive ale nepaci sa mi ako sa vyjadruje o zenach(iked niektoré su skutocne také ako o nich hovori)prekazajú mi tie vulgarizmy a je pravda, ze sa da rappovat aj bez sprostych slov...napr. Cistychov.Rytmo prezentuje svoj nazor a ci sa deticky na to chytia, tak to je uz druha vec...je trapne, ked sa nastrocni hraju na nieco na co nemaju...my opinion... |
|
|
Darebacik
13.5.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)Miste ked bol Rytmus v Radikali tak mi dal pusu chcem este raz |
|
|
Palo
12.5.2006 |
Cigánsky sen????????????????????????????A čo ste spravili za muziku vy všetci raperi? Žiadnu, len tu machrujete okopírované cigánske reči!!! Kto z vás žil v ghette? Keby hej tak nemáte na to si sadnúť niekde k internetu vy sračky posrané!!! Tak sa tu nehrajte na bombardérov... Hocijaký bežný človek by vám naložil do tých vaších tupých hláv a potom by ste išli plakať domov k maminke, sráči, čo na nič nemajú, šiltovkou by som vás vymlátil, vás borcov!!! Hahahahahahahahahahahahahaha |
|
|
HHH
11.5.2006 |
Pekná diskusia...Ale sa to tu rozprúdilo. A v podstate tie hádky sú mlátenie prázdnej slamy, pretože tínedžeri aj tak na starších nedajú a všetko vedia najlepšie. :-) to je normálne. Ale keď už sem prispievate, mohli by ste sa aspoň naučiť pravopis, keď už nič iné, lebo toľko gramatických chýb (napr. - na co tu pysu ko*otkovya kerym sa nelubi RAP xodte do py*e a neserete sa sem uz vyac ---no jedným slovom krása) sa len tak nevidí. Výmena názorov medzi oboma tábormi by tiež mohla prebiehať kultivovanejšie a nie ako v hore-uvedenom príspevku. Čo sa môjho názoru na CD Bengoro týka, je to blbosť. Produkcia a hudba nie sú zlé, ale Rytmusov rap to celé zabíja. CD som si nekúpil, ale v obchode som ho neprehliadol, tak som ho zobral do ruky, že sa pozriem na obal a čo tam nevidím - Rytmus ako ukazuje "fakera". Musel som sa zasmiať. To už nie je hip-hop, rap alebo čokoľvek spoločné s hudbou. To je obyčajná póza, ale póza taká trápna až je to na smiech. Tváriť sa ako najväčší drsňák z ghetta (Piešťany!!), to je obyčajná hra na amerických rapperov. A ja si myslím, že slovenský rap by sa mal držať viac našich reálií a nie predstierať niečo čím nikdy nebude (napr. videoklipy s požičanými bavorákmi a bižutériou na krku, aby vyzerali ako správni gangsta rapperi). A vy mladší, čo tu obhajujete Rytmusa za to, že hovorí čo "sce a de sce", skúste sa s takýmto slovníkom prezentovať sami aj inde ako medzi kamarátmi a na internetových fórach. Uvidíme ako ďaleko to dopracujete... |
|
|
lolipop
11.5.2006 |
uffNo musim povedat, ze predsa len na hudbu ma talent, celkom sa mi paci. Ale ked otvori usta, to je nieco strasneeee. Mozog vytrety, je to obycajny vulgarny primitiv. Keby tu bola takato, lenze slusna hudba, tak by sa to dalo aj pocuvat. Najsmutnejsie je ze sa to paci mladym, lenze to chudaci beru aj s textom, a potom to tak aj na ulici vyzera, ze kazdy posle kazdeho do p*** matere, a pod....tot vsio |
|
|
Marve
11.5.2006 |
Len CitajteJe pravda ze to pocuvaju hlavne nastrocny a ja to pocuvam tiez. Vyjadruje to co citi a dost krat je to pravda ale je fakt, ze pouziva vela vulgarizmov a preto je podla mna taky uspesny. Preto, ze nema konkurenciu a to hlavne vo vulgarizmoch ale ked si vypocujete cely album tak zistite, ze si v nom sam sere do huby a to poriadne.V jednej skladbe repuje, ze jeho matku napustil cigan a tyral ju a v druhej, ze on robi to iste. A to ze ma velke IQ asi pravda neni lebo keby mal tak by nepisal take bludy ake pise. |
|
|
marek
11.5.2006 |
bengoroje to naj........ pecka rytmus je najlepsi borec na slovensku on je zabiti |
|
|
Jimbo
11.5.2006 |
checkuj to , podobne sracky na trh nemosaVam mladistvym sa necudujem, nie je tomu tak davno aj ja by som bol ohureny touto kvazi hudbou, ale zivot je o niecom inom, a cim skor si to uvedomite , tym skor bude menej takychto "umelcov z decakov" a viac slusnejsich ludi. LAst shit to mention> ked na teba bude niekto hovorit v Blavackom slangu , tak budto je to sedlak s double L, alebo obycajny vymlety kudusko, co robi velike ramena.Ale ako to uz v zivote byva , nazor na vec je kazdeho osobna vec a nikomu sa neda odopriet. |
|
|
Anonym
11.5.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)kto pocuva HUDBU-hovorim o HUDBE-melodiach, speve-sa nad touto "umeleckou" fosnou len zasmeju a zoberu to len ako zart! Pre "zvysok" gangstrov co vsetko vedia, vsade boli a kazdemu daju na pixu je to najlepsi relax ako vytrepat aj ten maly zvysok mozgu co im este v ich hlavach ostal. Kto ma rad HUDBU nech to berie len ako zart a nech neberie "gangstrom" radost z toho "vynimocneho" diela "umelcov".... |
|
|
Cica
11.5.2006 |
Bohové BengoroTo cd je total cool.Kdo nevi co je rap nerozumí.Počkajte si na Mc Weeza chysta sa neco bohove no na Rytmusa nema nik more.Sceme vácej!!!! |
|
|
posluchac ozajstnej hudby
10.5.2006 |
:-)Tak som sa nezabavil uz davno, ako v tejto diskusii :))))) Tieto prispevky obdivujuce az priam fetisisticky nejaky kvazi hudobny styl su lepsie ako najlepsie vtipy co som kedy pocul :))) Ale nie je asi odomna pekne, ze sa smejem zviaratkam v zoo, ze su zvieratka, oni za to nemozu. A kedze tu sa pisu recenzie na album, tak napisem : Nieco strasne, toto nie je hudba, pocuvat to moze akurat vygumovanec, ktory nema nazor ani sam na seba (mozno ma, ale nespravny :))) ) Ja tiez nie som spokojny s nasim systemom, ale viem, ze ked budem na vsetko a vsetkych pixovat, nezmenim nic, kazdy zdravy clovek ma 2 ruky, ktorymi sa moze pricinit k dielu a nieco zmenit skutkami, nie len recami. A na adresu tych, co pisu, ze mame byt ticho, ze sme nedokazali to co on, tak poviem, ze CHVALA BOHU, ze som take nieco nedokazal, lebo to by som musel byt inteligencna spodina a radsej by som vyliezol na strom a zil tam a neotravoval slusnych ludi svojimi subjektivnymy pocitmi a svojou nikim nechcenou pritomnostou. A druha vec, ten Rytmo sa pekne usmieva a madli si ruky, aky su ludia na svete magori a on len vie, ako na nich a pekne na vas zaraba :))))))))))))) V tomto, fakt klobuk dolu pred nim. |
|
|
spion
10.5.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)počuvajte vy všetci:Manifest, Kazo6, zle-stipe, punk, SomeFac či čo za buzerantov ste to dajte Rytmusovi pokoj, bo Vy sami by ste nič také v živote nezložili!!!!!!!!!! VY úbožiaci xodte do .... |
|
|
chorus
10.5.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)SA musim smiat decka. KEdy vyrastiete?Nechcem VAm diktovat aby ste album pocuvali alebo nie ale...MNe sa album nepaci.Jeden z najhorsich albumov na scene .HRozne texty ale To co su za vyrazy chod do pi.e matere.To je ejdine co si dokazaete vziat z jeho textov tak to je velmi smutne.Je smiesne ze nemam kritizovat album. A preco ty ho chvalis?ved ani ty si nic nespravil.Podla tej logiky by sme nemali kritizovat politikov lebo nimi niesme. Nemali by sme kritizocat lekarov ked nieco domrvia lebo nimi niesme. To je uplne infantilne spravanie.RYtmus sa ukazal ako primitiv.Tot vseKAZO6-dobre napisane:) suhlas vov vsetkom |
|
|
Lajči
8.5.2006 |
RYTMUS NICI...uvedomte si ze rytmus sa z deckeho domova vypracoval natolko ze ma so sonyckom zmluvu. Pustite si skladbu ,,Preco,, a pochopite... podla mna... MIER :P |
|
|
MIRO
7.5.2006 |
To Manifestčítal som tvoje komenátre na Bengoro, vlastne máš úplnu pravdu...ale treba to asi brať ako fikciu... keď počúvaš inú hudbu, tiež ju neberieš doslova... toto sú pózy, dobre sa to počúva... kto to má v hlave v poriadku, tak to berie s rezervou... no ale ktovie ako to berú tie ovplyvniteľné deti, ktoré si formujú názor na veci a život... respect bratku... temeraf! :-) |
|
|
MIRO
7.5.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)hmhmhm... nevyznám sa extra v HH, ale mám taký dojem, že aj v Amerike sú raperi spájaní s podsvetím, len tam funguje asi viacero rovnako silných skupín, preto sa občas navzájom postrielajú... keď rytmovi vyrastie rovnocenná konkurencia, možno sa aj u nás sem-tam postrielajú... |
|
|
Kazo6
7.5.2006 |
Rytmus uber plynTak nám zasa Rytmus nahodil nejakú pózu... Podľa mňa nie je ani tak umelec, ako obchodník... Kontroverzné texty, o ktorých si myslí, že sa budú rozpitvávať v médiách by mali predať čo najviac dosiek. Ale chalanko sa akosi prerátal, pretože my novinári nie sme hlúpi a nebudeme podporovať niekoho, kto si nevidí ďalej od nosa. Album som si vypočul a musím uznať, že odhliadnuc od textov, ktoré sú fakt veľmi plytké, dobre sa pri tom na diaľnici šoféruje...:-). Ale keď som sa do niektorých textov započúval, musel som sa smiať... Rytmus spieva o skur..ch deťoch, pritom dobrých 80 % ziskov z predaja sú peniaze práve od nich. Nadáva na komerciu a rôzne akcie tohto druhu, pritom sám nedávno stál na móle a hral sa na modela. Nadáva na feťákov, pritom ešte teraz má pod nosom biely prášok. Nadáva na celý svet, na matky všetkých, ktorí si dovolili jeho meno spomenúť v negatívnych súvislostiach, pritom tej svojej spieva ako ju ľúbi. Ak by niekto povedal niečo na ňu, nabehnú istí páni z bratislavského podsvetia, s ktorými sa vraj v poslednej dobe kamoší a bude zle nedobre... Preto si teraz dovoľuje rozťahovať lakte, lebo za ním stojí banda bezcitných a vytretých hlavohrudí. Čo sa týka nakladačky istému nemenovanému spevákovi z Prešova, musím povedať, že aj keď je v nej veľa pravdy a ja Táslera ako človeka fakt nemusím, toto Rytmus trochu prehnal. Nech si kľudne na neho nadáva, ale je podľa mňa úbohé takýmto spôsobom útočiť na rodinu. I hip-hope toho viem dosť, ale aj tak očakávam reakcie, že o ňom nič neviem... Rytmus vyhlásil vojnu polovičke republiky... Len sa trochu prerátal, lebo sa do nej zapojil len on sám a zostal za hlupáka... Ale aj o tomto je slovenský šoubiznis... |
|
|
Zelko
7.5.2006 |
da saok celkom fajn. je to bohove.. temerafmate iný nazor tak si ho strcte do p**e. ked to nepocuvate tak sa jeb** na to a odpojte sa...cus |
|
|
BIQ - bestIQ
6.5.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)NAUČTE SA PÍSAŤ DETIČKY!!! - Palo - 2.5.2006Sledujem vaše duchaplné recenzie, ale berem to od vás, lebo podľa všetkého ste iba školáci buď na zákládke alebo strednej, čiže ste ani nezmaturovali ani nemáte 18 rokov, máte svoj prvý občiansky preukaz a vaši pravoplatní zástupcovia sú vaši rodičia!!! Takže o živote čo sa tu tak nádherne vyjadrujete a kopírujete nejakých lenivých cigošov čo sa zo Slovenčiny dokázali naučit len nadávky viete tak veľké HOVNO milé detičky. Keď začnete pracovať a živit sa sami bez pomoci vašich rodičov potom tu začnite písat vaše reakcie... Ak sa vôbec zmôžete na kúpu tohto trápneho CD a nebudete to napalovať od vašich kámošov!!! Aj váš slávny Cigáň sa na vás vysere keď nekúpite ale napálite CD...Asi potom prestanete kopírovať tie ich stupídne morgošské slová. Sa pozrite na ich dementnú populáciu samí zlodeji, invalidi v 18 rokoch ovešaní nakradnutým zlatom, ponukajúc pred hypermarketami ukradnuté veci!!! Veď nikto z vás by s nimi ani len slovo neprehodil. Tak sa spmätajte debili!!! Sú to len príživníci žijúci z našich daní, zmôžu sa len tak na tvorbu dalších lenivcov, ktoré pôjdu v ich šlapajach. Je to špina Slovenska!!! Hnoj a hnus... nepoznas sa nahodov z BUZERANTOM palKOM brUCHalom ti teplos nam nevadi jak piseme ti TEPLY KOKOT tak pal do pice a pripoj sa na stranku pre DOM DOCHODCOU a tam ich uz pisat TY TEPLOSSSS |
|
|
BIQ
6.5.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)AJ SAM RYTMUS SPIEVA VO SVOJOM SONGU ZE NEPOTREBUJE ABY DECKY KRITICY PISALI ZE JE NAJLEPSI TAK TU NEJEBTE A CHOJTE DO P... MATEREEEEEE !!!! |
|
|
filip
6.5.2006 |
vsetkympozrite sa, v zivote som rap a hiphop nepocuval, nemienim tak urobit ani nadalej. pocuvam svoju muziku, stary rock, hendrix, doors, cokolvek. momentalne som v USA. nudil som sa. stiahol som vypocul. a album a rytmus vlastne vravi co citi, a co si mysli, co si v podstate aj ja myslim, nenazyval by som ho dementom, chlapik ma vysoke IQ, jeho slovnik a rymy su dokonale,beaty a muziku nekomentujem. ja mam rad gitaru. ale ide o obsah, nie o formu. ludia zamyslite sa nad tym co idete napisat. preco mate vzdycky predsudky, zato ze si zaryty punkac neznamena ze nemozes suhlasit z niecim co nejaky chlapik vravi. a deti, prosim vas nebudte rasisti. to je ubohe. co na tom ze je cigan? napiste na majl, pokecneme. HAVE A NICE DAY |
|
|
debro
5.5.2006 |
pre zebraka era a podobnychRytmus a spol su uplne v pohode ludia a ne jak vy zebraci co sa nevedia ani obliekat ani nic ine namiesto mozgov mate nasrate a ste obycajne nuly vy KO**TI POJEBA** nevies nic iba kritizovat ale ty si nedokazal ani to co zebraci zo SHS |
|
|
Anonym
5.5.2006 |
manifestjebbb na tie deti ved recenzie tu pisu 12 az 16 rocne deti... a my vieme o hudbe hovno... tu aj tak nie je co hodnotit. Toto ma od zdraveho rozumu strasne daleko. A hudbou by som to urcite nenazval. |
|
|
Manifest
4.5.2006 |
Posledny...fakt :)...a predsa som na nieco zabudol. Najviac sa zabavam na tych picenkach, co tu vypisuju, ze tomu nerozumieme a podobne. Baby, vypocujte si song Hrac a potom sa rehocte na sebe, ze vas podla tejto subkultury pokladaju aj tak vlastne len za obycajne stetky... a vetne spojenia typu "kopacku na prsa, poskacem ti po hlave, to je to stylo ked si v kritickom stave" to hovori za vsetko, to je proste prejav mohutnej Rytmusovej inteligencie... hura podme sa strielat na uliciach pretoze mam na to dnes chut... to je fakt to, co obdivujete?!Najviac do popuku a zaroven do placu mi je vsak z tych, ktory pokladaju toto za hudbu(!) a tych ktori sa odvolavaju na nejaky vydany album... ste len modny vystrelok na ktorom sa da dobre zarobit a ktory aj tak casom zapadne prachom. Raz sa na sebe budete smiat, aki ste vsetci boli horlivi hophiperi. Skoncil som, stacilo, no uz vidim, ako to tu teraz bude zaflamemovane trojvetnymi retardovanymi prispevkami.... |
|
|
Manifest
4.5.2006 |
Pre vsetky deti..A kde je tych tisic dovodov? V tych par riadkoch, co si sem po siahodlhej uvahe natukal? Bavme sa na urovni - t.j. ARGUMENTY, nie nejake pseudonazory naznacene v odkazoch...Okrem toho, kde ste sa docitali o rasizme? V tom ze je niekto cigossky primitiv? muhehehe a nie je to tak? Ten clovek si ZAKLADA na imidzi primitiva a hrdo sa hlasi k tomu, ze je CIGAN, tak potom z coho ma tu obvinujes/te? Mam daaaleko od rasistu, skins ci punkz (mimochodom jedna sracka smrdutejsia, nez druha), len zvyraznujem to, co o sebe tvrdia ini...bodka Moje zazemie a uspech Ta trapit nemusi, s Tebou o tom diskutovat nebudem, lebo nemam ani najmensi dovod. Takisto odkaz vsetkym, ktorym sa nepaci nazor inych - to ze pokaldam tento odpad pravom za kopu hnoja, je MOJ nazor, s ktorym sa nemusite stotoznit, nikoho do toho nenutim, no pokial viem, tak toto je stranka venovana recenziam, takze dovi dopo napajedene deticky... A este k tomu, ci sem HH patri, ci nie - skus si nastudovat problematiku segregacie, rasovej diskriminacie, politiky a potom skus popremyslat nad implementaciou tychto faktorov do nasich zemepisnych sirok..co Ti vide? Ze HH vznikol v jednej hladovej dedine na Orave...? :) HH je v prvom rade zivotny styl, kde je kazda zena je obycajna slapka a kdo neni vagabund, nekradne, nenici a NEPIXUJE je nula, ktoru treba oplut...tragikomicke, ze na tychto idealoch vyrasta deticky - zle zle zle...uz chapes bracho? :) |
|
|
iron
4.5.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)tak toto ani zadarmo sa tvari jak nejaky ogrgel.uplne ze pááááááááás!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
paťa
4.5.2006 |
ste ubohydo sa vas pytal o nazor vy zebraci??asi taqto vam powiem tento album si kupi,vypocuje atd. iba ten do si ho vypocut sce taqze tie pixovinky co tu pisete,vy picinkovia nikoho aj taq nezajimaju bo ste iba xudaci co nemaju co robit taq si zajdu na nejaku stranku a zacne sa do niekoho navazat...taqze by som moc nenadavala ludom co sa pravom do niekoho nawazaju len preto ze oninieco dokazali a vy len pozerate ako je nejaky cigan bohatsi nez vy bieli...lutujem vas |
|
|
neni o com
4.5.2006 |
pre Manifest-a a jemu podobnychnaco sisi to teda vyocul? naco vnucujes druhym svoje RASISTICKE nazory? pre mna si primitiv TY! a s rozum si urcite tiez nevyhral. Mozem ti napisat aj tisic dovodov preco a nemusim pouzit ziadnu z tych hlasok ktore ti tak prekazaju. Citim z teba iba neuspesneho cloveka... A tie tvoje pi*ungy na decka - ty si od rodicov nic nedosta, ze? ty si zo sirotinca co? tipnem ze si nejaky skinhead alebo punker ktory sa hra na robotnika.Hudba kt. sem nepatri? Nepatri sem teda ani rock, ani pop, IBA FOLKLOR podla tvojho kriteria. |
|
|
AdQa
4.5.2006 |
:)lllooool Rytmus proste the Best !!!vy k****i rasisticki! radsej spravte CD a potom sa mozme zacat bavit kery z vas je lepsi! |
|
|
betsIQ
4.5.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)na co tu pysu ko*otkovya kerym sa nelubi RAP xodte do py*e a neserete sa sem uz vyac |
|
|
Manifest
4.5.2006 |
OdpadAlbum je obycajna snozka grcanic. Je pomerne trapne (aj ked na druhej strane celkom zabavne) tvarit sa ako opica, pixovat na vsetko a vsetkych, tvarit sa ako hrdina a najvacsi gangsta na kope vlastnou ritou vytvoreneho hnoja a pritom byt obycajny cigossky primitiv z diery menom Piestany... ale zjavne to na SVK staci - vsetko to tu tusim ide dolu vodou... ale ma to aspon jednu uzasnu vyhodu - clovek sa neskutocne zabavi na tej vasej "subkulture", obleceni, textoch, manieroch typu: "chapes" a "ze aky som ja drsniak, ked niekoho spi*ujem?", "pocuj bracho" - jak daki krestanski buzeranti, mat kopu penazi a nepohnut ani prstom... a tomu hovorite "hodnoty"? :) ved vy vyrastiete s takychto cocotin, ked sa raz uvedomite... ste ovplyvneni niecim, co sem nepatri a co vyznieva na nase pomery iba smiesne, kedze nema opodstatnenie, kedze pixlovanim, fetovanim a flakanim sa v "ghette" nic nezmenis...Ziadna zavist, nezavidim vam ten "vas a len vas" primitivizmus hraniciaci s retardaciou nizsieho stupna - nepotrebujem dopovat velkymi recami, aby som si dodal sebavedomie... nechajte si vsetko - s tymto postojom budete len a len spodina... no ak sa mi raz nejaky takyto primitiv zo spodiny dostane do cesty, tak ho zezerem za ziva... piss on you! |
|
|
yATH
3.5.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)ZA*EBANI, SMRADLAVI, SKU*VENY DEGESI !!! |
|
|
Anonym
3.5.2006 |
JESIS VY DEBILKOVIA BEZ OBRAZU O SK-RAPEnaco sa k takymto veciam vyjadruju debili co hip-hop nepocuvaju ved toto je uplna pecka albumik konecne sa vyjavil nejaky spravny SK-rapper kt. vie o com hovori. thx for my opinion |
|
|
MARIUHANKA
3.5.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)PACIA SA MI TVOJE REPOVACIE MANIERE ALE JEDNA VEC JE MUKA ZE TO Z TEBA DE PRE PRAXY AJ TAK SI V POHODE LEN CI PAMETAS NA TIE TEXTY KTORE SI DAVAL NA ZACIATKU ZE NIKDY NEPOJDES PRE PRAXY A JE TO TU POSIELAM CMUKA PALLAAA |
|
|
Palo
2.5.2006 |
NAUČTE SA PÍSAŤ DETIČKY!!!Sledujem vaše duchaplné recenzie, ale berem to od vás, lebo podľa všetkého ste iba školáci buď na zákládke alebo strednej, čiže ste ani nezmaturovali ani nemáte 18 rokov, máte svoj prvý občiansky preukaz a vaši pravoplatní zástupcovia sú vaši rodičia!!! Takže o živote čo sa tu tak nádherne vyjadrujete a kopírujete nejakých lenivých cigošov čo sa zo Slovenčiny dokázali naučit len nadávky viete tak veľké HOVNO milé detičky. Keď začnete pracovať a živit sa sami bez pomoci vašich rodičov potom tu začnite písat vaše reakcie... Ak sa vôbec zmôžete na kúpu tohto trápneho CD a nebudete to napalovať od vašich kámošov!!! Aj váš slávny Cigáň sa na vás vysere keď nekúpite ale napálite CD...Asi potom prestanete kopírovať tie ich stupídne morgošské slová. Sa pozrite na ich dementnú populáciu samí zlodeji, invalidi v 18 rokoch ovešaní nakradnutým zlatom, ponukajúc pred hypermarketami ukradnuté veci!!! Veď nikto z vás by s nimi ani len slovo neprehodil. Tak sa spmätajte debili!!! Sú to len príživníci žijúci z našich daní, zmôžu sa len tak na tvorbu dalších lenivcov, ktoré pôjdu v ich šlapajach. Je to špina Slovenska!!! Hnoj a hnus... |
|
|
dezolator1
2.5.2006 |
rytmuscelkom dobre da sa jeje |
|
|
Zixo
2.5.2006 |
jojocelkom fajnovy album, naj je 11, 17 tracks o Ivanovy T.(aslerovi) |
|
|
peter
2.5.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)fak delo CD |
|
|
snoopy
2.5.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)fakt delo album proste rytmus to vie podla mna KF a rytmus naj na swk sojte |
|
|
KF suX
2.5.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)Akoze neviem ci ste si to vsimili ale odvtedy co kontrafakt vydal svoj prvy ODVECI SUCHY album s debilnymi textami a ich akoze vyrazmi kazdy uz pouziva tieto priblble vyrazi ako Debo, ocuvaj a neviem jake primitivne slova... Ale mna to ani netrapi lebo kazdy kto pocuva tento debilny tzv. Rap je asi 10 rocny max. 11 alebo clovek ktory si mysli ze zije v neakom Ghette a hraje sa na Gangstra ...that's all! |
|
|
benita
1.5.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)fuu boha ale je tam nejaky tucny....taky po pixi tucny ako jeho umenie versov.. |
|
|
peter
1.5.2006 |
hiphopja osobne si myslím že rhytmus je dobrý...a čo sa týka hiphopu...nemám ho až tak v krvi..a nenávidim tých chlapečkov čo sa draho oblečú,hádžu pohlady a chodia na oldies zábavy...tupáci....som iba obyčaj a páči sa mi KF....nemám rad hiphop...mám rád KF..ste dobra kasta... |
|
|
tomas
1.5.2006 |
okja viem pozname sa rytmusom a je najlepsi on je kral ze sa sam dal dotoho |
|
|
edo.Kf.
1.5.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)Co sa tyka RYTMUSA je to typek na pravu mieru. Vie o com repuje a to sa mi paci za nic sa neschovava. A ty co nevedi co je HIP-HOP nech idu po Pi*e. Zebraci stroskotany. Rytmus len tak dalej. A Nojnemaci do pic*. A ty ktory nemaju radi R...,alebo KF. tak nech sem ani nechodia. Chapes brach.tomu ver.Pssssss. |
|
|
Anonym
1.5.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)mam 27 slovensky a cesky hip hop sa mi paci, Rytmus je jednotka lebo robi robotu ktora ho bavi a vysledok je jednoznacny. jedna vec ktora ma sere je ze usrane deckaa si vypocuje album a hraa sa na bombardera, soplaci poje.ani |
|
|
aisi
1.5.2006 |
zkazena kurva je to ten ritmushej debilkovia ja vam poviem co je to hudba kontrafakt je hudba a ked nemas nadanie pocuvat a chapat takuto hudbu tak radsej chod materi do pi*i a neotravuj tuto stranku jasne vibanci a ritmus zedol si moj kar |
|
|
mmulisha
1.5.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)inak TEMERAF pojde von... asi o mesiac... |
|
|
mmulisha
1.5.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)lidi zobudit sa a nepi°°°°°do necoho do coho sa nerozumiete!!! Bengoro je totalne tuctovy album, ktory to dotiahne daleko!!! tomu nech kuri kazdy vyjeban° buzik, pre ktoreho je asi lepsie NoName, Meky a ine pi°oviny... takze najprv neco dokazte, zlozte, a nepicujte do talentu!!! |
|
|
Mr.Shocker
1.5.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)Rytmus je kraaal Slovenskeho Hip-hopu a nijaky sraci co to hodnotia nemaju ani potuchu kurva kto je Rytmus.Rytmus je unikat chapes?? |
|
|
sharky333
1.5.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)po p..i album, cista pravda, proste rytmus nema chybu, a komu sa to nepaci nech ide do p. |
|
|
Anonym
1.5.2006 |
sssvazne nieco dokazal? kolko su na scene? 5 rokov? 10 rokov?.....spametaj sa ty pako. Ak o nich este budeme pocut o 2-3 roky-o com silne pochybejum-potom mozes povedat ze ako tak nieco dakazali.....kamarat mas v hlave asi riadny chaos ked trepes take blbosti |
|
|
sss
30.4.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)ti co pi..uju na HIP-HOP su obycajni chudaci co nemaju nic ine na praci!!!A daktori z vas ako citam aj riadny rasisti!Rytmus nieco dokazal narozdiel od vas, vy zavistlive kurvy!!! |
|
|
sedo06+
30.4.2006 |
jebal som seckich do papule co sa jebu proti naj albumu roku.....tak to teda fakt urcite do pic. to co som zazil ked prvy krat zacul te najkvalitnejsie beaty z este lepsim repom ktory presne wrawi o ziwote a ne o basnickach.. ci to zijes snami seckimmi co to secko tako vydia alebo sa pozeraj a zavid.. do pice matere.. slava rytmusowmu albuumu bo presne trafil tich kokotkow co tu teraz picuju....nemozu prezit ze murdaru sa dari.. presne tak dlhy vyvoj sa teraz neotocil chrbtom a ide stale dalej do pi...ich nikdy neazastavi ziadny deges.. su tu proste krali tak si to uvedomteeeeeee. |
|
|
sulo
30.4.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)dobra robota |
|
|
stipe
30.4.2006 |
zlefuj tak toto je dost zle..ja mu jeho postavenie na slovenskej scene neberem, ale podla mna to je len nafukany sedlak, ktory do kazdeho len picuje, a tvari sa aky je kral.. do riti s tebou... |
|
|
Ellie
29.4.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)konecne tu niekto spravil poriadny album, ktory neznie jak keby bol spraveny za 2 tyzdne a vy ho tu takto sprdavate?? ste normalni?? sak rytmus je o 5 poschodi vyssie nez vy. sa uvedomte. ktory z vas dosiahol to co on?? nikto. sa vam dobre nadava ked mate doma v radiu nejaku shakiru alebo keru onu... |
|
|
Marek
29.4.2006 |
Rytmus-KRALvy degesi co doma cumite cele dni do monitora viete pč co je dobra hudba tak sa starajte o pisanie s teenegerkami a nemudrujte tu.Ked spravite vlastny album potom mozete porovnavat luzery!!!!!!!!!Je to BEST co sa tyka SK sceny! |
|
|
Anonym
29.4.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)konecne uz vysol jeho album |
|
|
ll
29.4.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)Zebraci co sa nerozuma hudbe nech si daju odchod....lebo ich toto CD rozjebe a posle tam kam patra....zebraci pocuwajte Jarosa...!!!!!!!!!!! |
|
|
Vec
29.4.2006 |
ZavistVsetci zebraci co zaviadia Rytmmusovi nech si uvedomia aku hudbu robia zebraci zo SHS??? a vyj...e homosexualne kapely ako No Name a podobne sracky... Tento album ziska platinu a Rytmus potom moze zebracikom nasrat do huby.... |
|
|
pato
28.4.2006 |
koko.rytmus je trapko ktory je len nenazrane prasa. proste ten ko... nevie rapovat. |
|
|
PUNK
28.4.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)RYTMUS Vyliz mi zadok ty ko... |
|
|
Anonym
28.4.2006 |
11111tvoj tatko |
|
|
ero
28.4.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)toto sa ani neda hodnotit...pre nafetovanu mladez je to parada. O rok po nich ani pes nestekne....umelci |
|
|
DENDA
28.4.2006 |
OLEEEE 3:))))))))))))))) |
|
|
tomas
28.4.2006 |
fajnovkano tak je to super ze sa na slovensku narodil taky paradny clovek ako "pan" RYTMUS to to cd bude urcite parada tesim sa! |
|
|
DENDA
28.4.2006 |
OLEEE 2HM NORMALNE TO MUSIM POCUT... JA HIP HOP ZBOZNUJEM... A TIES KONTRAFAKT... CIZE AJ RYTMUS-A :))))) |
|
|
DENDA
28.4.2006 |
OLEEEEAKOZE TOTO CD SOM ESTE NEPOCULA,ALE KED SA MI DOSTANE POD RUKY TAK SI HO RADA VYPOCUJEM!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
smart
27.4.2006 |
taky shittak toto cd si kupi fakt len clovek s IQ pod 50... same vulgarizmy a priblble texty.... je to proste odpad... |
|
|
Laky018
27.4.2006 |
;) joSprava pre tych k....ked sa vam to nelubi tak to nepocuvajte a stratte sa !!!! Rytmusje asi trosku viac kontroverzny ale to sme tu potrebovali niekoho co sa nesere a povie svoj nazor a zato ho uznavam !!! |
|
|
SomeFace!
27.4.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)Tak prv moje vyjadrenie k hudbu takze jeho hudba ako sama osebe nestoji ani za 20cku lebo napisat 10 viet do pesnicky stoho kazde druhe slovo je nadavka vie aj ten posledny dement .... a nakoniec dat pod ten hlupy text co nema ani zmysel neaky stupidny podmas ktory si stiahol s ktovie akej stranky na nete ... lebo uz som pocul paru podmasou na nete ktore neskor pouzil aj na svojom albume ....A ked sa mam komplet vyjadrit ku tejto tzv. "rapovej" skupine ich cdcka by som asi zakazal predavat lebo to len potupujem tie desat rocne deti ktore to pocuvaju a ked v pesnicke niekto zahresi musia slintat ..... |
|
|
Jahman
27.4.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)Tak to teda pocuvat nemienim a uplne suhlasim s dusanom a bongom pripajam sa a jake geto? Chalan geto a ulicu nevidel ani zo zakruty a ide rymovat o to trapny jak nigdo arogantny sulin ludia zobudte sa neviete o com je Hip hop |
|
|
dodo5
27.4.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)tak to je vazna pecka ten cigan to tedda ummi |
|
|
marcel
27.4.2006 |
.....Rytmus je twu brat a tak to musiiš brat..... |
|
|
o.O
27.4.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)Neviem co sa starate do Rytmusa sami ste nic neurobili a viete iba kritizovat... nic o nom neviete iba zbytocne kritizujete ked sa ti to nepaci tak to nepocuvaj a nestaraj sa do neho ! |
|
|
MIRO
27.4.2006 |
to YANnie celkom súhlasím... veľkosť človeka spočíva v tom, že aj keď dosiahne niečo veľké, ostane aspoň približne rovnaký ako bol a nestane sa z neho náfuka... Bengoro je podľa mňa príliš vulgárne, častokrát na škodu veci... v niektorých textov to vadí, niekde je to použité veľmi vhodne...A privítal by som, keby sa Tásler do toho poriadne obul, či už s právnikmi, alebo nejako ináč, aspoň by sme sa presvedčili, či ten rytmo je naozaj taký drsňák ako vraví a či by mu dal kok.t do huby :-) |
|
|
´vik
26.4.2006 |
???zbytocne vela nadavok,a vyhovarat sa ze to je styl ulice?sak nevie tam napisat normalny rym.pocuvajte taky Dilema-byt ci nebyt alebo Dilema,MCL-poezia ulice,ovela via c slov a bez nadavky!!!!!!!!!!!toto je skutocne umenie slova,umenie ulice..... |
|
|
Anonym
26.4.2006 |
DjDorkyFromSlovakiaVelmi pekny a dobry album nie je to o slave a ani o nicom podobnom velmi pekne pesnicky a hlavne pravdive!! Rytmus sa aj takovto neobycajnou cestou dokazal podakovat svojej mame..no tolo moj skromny nazor tak MIER!!! |
|
|
YAN
26.4.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)No ja nie som ziadne male decko ale vodicak uz nejaku dobu mam...Ja som to tiez este nepocul ale myslim si ze to bude huste aj ked je rytmus taky naafuka....ja to berem lebo hiphopcultura je taka...nejaku dobu mi trvalo kym som ten hiphop pochopil...treba to najprv pochopit...aj punkaci nadavaju..proste slovaci su utiahnuti,posrati,nechapavi,zavistlivi...a ked ma niekto viac,viac si dovoluje tak vedia len picovat ale nepozru sa na podstatu veci...nespytaju sa preco je to tak ale hned to spicuju...skuste si tie texty aspon vypocut...aj ked sa povysuje je to tak...negri su taki,dostavali sa zo sraciek,ulic na vrchol...aj ked nie su cierny...su raperi...je to kultura...teraz ide daky film do kin o hiphopkulture tak si to kuknite....a ked nieco dosiahnu tak si to uzivaju co je na tom? sak aj vy picurniici nieco dokazte...rytmo toho fakt vela dokazal...a nech mu to ide...to ze je komercny hmmm inak to kurva neide ako chcete urobit album bez loove?Proste si veri,robi si co chce a to je spravne...uzivat si , robit to co cloveka bavi , ako to citi , aky je.....ak sa ti to nepaci nevinadruj sa na to aj tvoj skurveny pop,metal moze byt uplne na picu ked sa tak na to pozres....a co je na nadavkach? Chod do pici! Ked mas nervy na system a kokotov ako vy tak si ponadavam nie? Nebudem to dusit alebo hovorit chod do kelu...to nema taku silu ako chod do pice ty kokot nie? Jaaaj ako sa mi ulavilo....respekt rapers |
|
|
martin
26.4.2006 |
RitmusJe to ine ako KF ale ma to hlavne niečo do seba - dobre texty, dobra hudba. Hlavne to nema nič spoločne s tym užasnym "SHS". A ty čo sa tu na tom idu urobit že aka to je p... a aka je to kok.. asi počuvaju len tu svoju music a ine veci aj tak pre nich budu vždy trapne! |
|
|
Miro
26.4.2006 |
ERA bola lepšiaERA bola lepšia... |
|
|
El_Diablo
26.4.2006 |
Palo PaloSi ty riadna dyňa. Zase si nepochopil o com to je...No nic pusti si radsej na vecer Ivana T. so Samuelom T. |
|
|
domini
26.4.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)boze to je super!!stráásne sa mi to lubi...pecka..ani nemam slov uplne pecka:))a nektori si myslia ze to je len take bla bla ale ne to je super a tie texty´maju aj hlbsi zmyslel len treba trosku aj pocuvam a zamysliet sa!!!!peckááá uplne vas zeriem:))go go gooo |
|
|
Palo
26.4.2006 |
OSLAVA CIGAŇOV???Sledujem vaše duchaplné recenzie, ale berem to od vás, lebo podľa všetkého ste iba školáci buď na zákládke alebo strednej, čiže ste ani nezmaturovali ani nemáte 18 rokov, máte svoj prvy občiansky preukaz a vaši pravoplatní zastupcovia sú vaši rodičia!!! Takže o živote čo sa tu tak nádherne vyjadrujete a kopírujete nejakých lenivých cigošov čo sa zo Slovenčiny dokázali naučit len nadavky viete tak veľké HOVNO milé detičky. Keď začnete pracovať a živit sa sami bez pomoci vašich rodičov potom tu začnite písat vaše reakcie... Asi potom prestanete kopírovať tie ich stupídne morgošské slová. Sa pozrite na ich dementnú populáciu samí zlodeji, invalidi v 18 rokoch ovešaní nakradnutým zlatom, ponukajúc pred hypermarketami ukradnuté veci!!! Veď nikto z vás by s nimi ani len slovo neprehodil. Tak majte trocha zdravého rozumu!!! Sú to len príživníci žijúci z našich daní, zmožu sa len tak na tvorbu dalších potomkov, ktoré pôjdu v ich šlapajach. Je to špina Slovenska!!! Na druhej strane aby ste netvrdili, že som rasista čest všetkým slušným cigáňom ktorí majú chuť byť ako ostatni normalni ludia... |
|
|
mukláč
25.4.2006 |
the realnessklasika.(bez debaty) |
|
|
sasa
25.4.2006 |
nemamtak toto je troska smisne |
|
|
malis
25.4.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)Hej típci ani ste pred 3 rokmi nevedeli čo to je Slovenský Hip Hop Aj vy ste skákali na Eminema tak čo tu teraz hráte ???Viete o tom velkú p....!!!keby že ostanú nekomerčnými tak ešte stále skáčete na Eminema!!! |
|
|
El_Diablo
25.4.2006 |
Cisty po**cBracho vcera som to pocuval cely vecer, zatial mam len pirate, lebo u nas to este ta dyňa v cd shope nema, ale hned jak to pride tak to kupujem!!!Je to uplna pecka - lepsie ako horsi orgazmus!!! |
|
|
Cooco
25.4.2006 |
RYTMO... vypeckuj bedne na plno, nech to hra jak bulo ... Rytmo aj s Egom a neposledne s Areskom zacali novu eru Slovenskeho Hip Hopu. A to ze pouzivaju vulgarizmy ?? A co?! Vase decka skacu na diskotekach na Eminemove blaboty, akurat tomu nerozumeju. Rytmo - R E S P E C T ! |
|
|
Absi
24.4.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)Musim priznat ze na albume sa nachadza az prilis vela nadaviek ale je to len obraz ulice a s tym suhlasim.Je to kvalitny rapovy album.Dobre texty,dobre beaty,dobre sample. |
|
|
Lofo
24.4.2006 |
hmm...Este som z toho albumu nic nepocul ale sa mi nepaci ako seci nadavate na cigana z ulice a pozrite sa kde to ´´ta rapujuca gorila´´ dotiahla..na Slovensku je vela nacistov a rasistov a pozrite sa ze cigan na vyslni prelomil predsudky.Su velmi vulgarni cely KF ale niektore metafory maju aj hlbsi zmysel ked sa zamyslite.Ak mi niekto napise ake tak nech sa neobuva do nich lebo ich este nepocul.Tie frazy CHAPES? atd..to nie je zmysel hiphopoveho stylu zivota..nejde o handry ale o tom oc mas v hlave a ako to vies prejavit.TERAZ VSETCI TYPCI KRITIZUJU SLOVENSKY RAP ALE SLOVVENSKY RAP JE PRAVDA KTORA SA ZLE POCUVA! NEMYSLIM MODRU ZIARU A HELICA A VRABCA A INYCH CO XCU NA RAPE ZAROBIT! JE TO SLOBODA SLOVA PRESNE AKO PUNK! A MAM 14 ROKOV..IBAZE JE DIVNE ZE NADAVAJU NA SYSTEM ALE ZA KOMUNIZMU BY TO ASI NEMOHOLI MUHAHAH !!! |
|
|
simonecqa
24.4.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)no akoze.. uz mam ten album ale je to pecka.. dobry je :)) aj ked ked je v KF tak spolu robia lepsie PECKY .. zabity je :)) to je iny jebatelniiii on to vie.. :)) zdraaaaavim :)) |
|
|
Simča
24.4.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)tak KF patri medzi moje najoblubenejsie skupiny ale ked tak v telke pozeram klip a piesen cigansky sen viac sa mi paci ak spieva RYTMUS spolu s EGOM aj ked rytmusov hrubsi hlas sa mi paci viac ako egov.rada by som pocula piesen TEMERAF!!!!!!!!!!!! |
|
|
Makaveli-Don
24.4.2006 |
respekt HIP HOP, respekt KFtakze ja som dal 4 disky preto lebo toto je Huste CD, 5 nie preto lebo je naopak pravda ze sa da zarepovat aj bez takeho poctu nadavok /naopak vid Cistychov, JSS /a zbytocnych vulgarizmov...nadavaniu na rodicov a pod.. ...no tu ide skor o to ze je to ich image...ja im ho neberiem..ale bez nadavok by mali este viac fanusikov!! ale su dobry treba to uznat a ti co sa tu obuvaju do hip hopu a rozpravaju o Inteligencnom Q... tak si moze kludne so mnou vydiskutovat ja tiez zijem v H*H komunite cez 10 rokov...a zazil som tu kadeco.....takze vsetkemu SK rapu - myslim ale RAP no amerika je koliska a tak to brat !! |
|
|
dusan
24.4.2006 |
totalne trapnesa vsetci tvaria ako drtici, asi ako "rozumies mi,co ja chapem?". to je odpad. to sa medzi vami, co pocuvate rap nenajde 1 normalny clovek, co nenadava? ked vidim tych pablbov,co kazde, alebo kazde druhe slovo nadavka, tak to sa neda pocuvat, som si to 1x pustil a letelo to z disku. iba totalny chudak, chrapun a idiot moze nonstop nadavat. chalan daco dokazal, vysiel z geta a "jede". tato muzika je z ameriky, vznikla preco vznikla a napodobovat ju, je ako keby cernoch spieval detvianske pesnicky. moze, ale stoji to za <>. a presne aj toto. btw, ak mi budete nadavat, zasa sa predvediete. ono to asi pri dlhom pocuvani zabija neurony. shit happens. |
|
|
Tomáš
24.4.2006 |
raperi - IQ 0Keď si pozerám tie vaše reakcie, vidím že všetci čo obhajujú rap majú len prvý stupeň základnej školy. Neviete napísať ani jednu vetu. Píšete ako deti z osobitnej, nejakou východniarskou cigánštinou. Už hádam dosť tej trávy... To môže počúvať len nahulenec. |
|
|
bongo
24.4.2006 |
_???Podľa obalu to bude hudba aj pre takých ludí...čiže tá spodnejšia vrstva inteligencie |
|
|
Valentino9
24.4.2006 |
RYTMUS otvoril brany slovenskemu hip-hopu a HardcoreRapuTy čo sa obuvaju su jebovia a chudaci,obuvaju sa preto,lebo zavidia.A ty čo zavidia,nič vacsinou nedosiahli,ale len doma sedia na ritiach.Ale v hlbke duše zavidia tomu človeku,čo ma uspech a konečne poriadne nakopol našu hiphopovu scenu. RYTMUS - bracho prevalcuj AMERIKU. |
|
|
ttinkoo
24.4.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)PECKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA |
|
|
slovensko
23.4.2006 |
toto moze sa stat len v SKtak takyto bullshit sa moze stat len slovensku hitom(shitom) - nafukany, namysleny debilek co mu slava naprsala do hlavy. Cista spodina, si pamatam ako mi kamos vravel co su to zac a ako si o sebe myslia ze su nieco viac - cisty humus, uz len kvoli tomu by som si to nikdy nekupil!!!!!!!! |
|
|
plecnik
23.4.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)toto je hiphopovy masaker do pic. najlepsi album v historii´ odporucam kupit. |
|
|
luckinka
23.4.2006 |
naj. naj. naj.toto je ten naj. naj. album na svete je fakt uzasni I LOVE BONGERO !!! |
|
|
Anonym
23.4.2006 |
ryt-musobal je ako z planety opic hudba este horsia image jak zdrbek. |
|
|
Kloky
23.4.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)Len tak dalej Po pi.. |
|
|
blondakne
23.4.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)kde by sa dal stahnu to ten rytmus nech mam aj ja doma dobri stil neee!! |
|
|
BigSnake353
23.4.2006 |
rap 4everJa mám doma rytmusove CD a je tam 22 songov takže máte tu zlý TrackList !!!Je to riadny popič! |
|
|
Scarpa
23.4.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)Tebe to dobre j*** ty rockej pri**baty. Nac sem teda pises ked sa ti to nepaci ty pablb? Je to paradny album |
|
|
dalibor
22.4.2006 |
tomas ty k***tome ty vole aj ja pocuvam rock a metla aj regge ma rad rep metala ztoho vyplyva ze mam rad aj rep a rep je vlastne sloboda slova rep je jak punk |
|
|
luc1fer
21.4.2006 |
ing.HIP hOP forewer |
|
|
hofo
21.4.2006 |
kfsa tu jebete do rytmusa a nikdy ste nic nespravili |
|
|
chrapúň
21.4.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)Cista katastrofa...enough said... |
|
|
BigSnake353
21.4.2006 |
COOOL!!!Rytmus je najlepší raper na svete ovláda Hip-Hop scénu!!! |
|
|
Tomáš
21.4.2006 |
TerčDobrý obal. Už mám do čoho hádzať šípky. Nevedel som, že rapujúce gorily sa začali klonovať práve u nás. |
|
|
kefik
20.4.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)ty Palko vydrbany ty si riadne trapny sa obač!!!!!!! to by vypotila aj radova trojročná sestrička |
|
|
MCMB
20.4.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)moreeeeeeee tešim ešte som ho nečul včil mi dojde rešoekt rytmus vaša tvorba ma fakt kuruje MIER!!!!!!!!!! |
|
|
Pali
20.4.2006 |
RYTMUS - BENGORO (Special edition 2008)Je to super CD a mne sa hlavne pačia tie rymi a ako tam nadava.. |
|
|
hofo
20.4.2006 |
rytmus-bengoroočuvaj ma labuda ty nikdy nebudes mat zadny album tak sa tu nenavazaj ti hnoj sa skrivas za usa musiku sak urob ti cosi ti nula poj*bana. inak skap |
|
|
Petko Kravcak
20.4.2006 |
!!!Konecne nieco poriadne... to uz nie je normalne aby cd vydavali len homosi so SHS... KF a Rhytmus are the best! |
|
|
Tomáš
20.4.2006 |
FujČi už títo degeši alebo celý Kontrafakt sú hanbou celej hudby. Sprostí primitívni idioti. Rap a všetky podobné štýly robia len tí, čo nevedia smievať. Nevychovaní (cigánski) hulváti. Nech žije ROCK!!! |
|
|
je*ák
17.4.2006 |
Borit ma v ritKurva po*ici album vy vy*ebanci!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
cardy
14.4.2006 |
jjto bude jeden z najlepších albuv histórie....hento si može dovoliť len on jj mier cardy* |
|
|
max
13.4.2006 |
saso rytmuszapar rokov sa tomu bude aj on sam smiat ako teraz na kontra odpad uplne trapna na podobnenina spravnej music z USA |
|
|
Slajfo
8.4.2006 |
RytmusNo tak bude to isto dobry album....ale chcel som ine...to neni zadne, ze ex-KF...kkti, on normalne spravil solo dosku a idu dalej aj s KF..moree, mieer |
Ďalšie CD tituly interpreta
RYTMUS - FENOMEN
Cena len: 11,99 €
RYTMUS - 9-JAVOROVE LISTIE
Cena len: 8,99 €
RYTMUS - 8-SPOMIENKY
Cena len: 8,99 €
RYTMUS - KRAL
Cena len: 10,99 €
RYTMUS - 6-JUBILEUM
Cena len: 8,99 €
RYTMUS - 7-TYROLAK
Cena len: 8,99 €
RYTMUS - 4-PATDESIATPATKA
Cena len: 7,99 €
RYTMUS - 5-ZAJICEK
Cena len: 8,20 €
















